|
Ανάλυση Θεματικής Ενότητας (και αντίστοιχου Σεμιναρίου) |
Δημιουργία και Διαχείριση Προσωπικής Βάσης Βιβλιογραφικών Αναφορών |
|
|
Παρουσιάζονται οι βασικές λειτουργίες της διαδικτυακής εφαρμογής RefWorks (www.refworks.com) που επιτρέπει τη δημιουργία και διαχείριση βιβλιογραφικών αναφορών. Η εφαρμογή αποτελεί πολύ καλή λύση για όσους ασχολούνται με συγγραφή επιστημονικών εργασιών (Μέλη ΔΕΠ, Ερευνητές, Υποψ. Διδάκτορες).
Tο σεμινάριο το εισηγείται η Μονάδα Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης Χρηστών του Συστήματος Bιβλιοθηκών του ΑΠΘ.
Διάρκεια: 1 x 2ωρο |
|
Οι συμμετέχοντες, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση να αξιοποιούν τις δυνατότητες του προγράμματος διαχείρισης και οργάνωσης βιβλιογραφίας RefWorks. |
|
Δημιουργώντας έναν προσωπικό λογαριασμό στο RefWorks έχουμε τη δυνατότητα να εισάγουμε τις βιβλιογραφικές μας αναφορές, να τις οργανώσουμε σε φακέλους, αλλά και να μορφοποιήσουμε αυτόματα τόσο τις αναφορές μέσα στο κείμενο των εργασιών μας όσο και τη βιβλιογραφική λίστα αυτών. Το RefWorks υποστηρίζει 800 από τα καθιερωμένα βιβλιογραφικά στυλ και επιπλέον, προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας νέων βιβλιογραφικών στυλ από τους χρήστες.
- Δημιουργία λογαριασμού
- Εισαγωγή βιβλιογραφικών αναφορών.
- Οργάνωση των βιβλιογραφικών αναφορών σε φακέλους.
- Μορφοποίηση λίστας βιβλιογραφίας.
- Μορφοποίηση αναφορών μέσα στο κείμενο (in-line citations).
- Πρόσθετα εργαλεία και χαρακτηριστικά.
|
|
[Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα] |
|
|