|
Ανάλυση Θεματικής Ενότητας (και αντίστοιχου Σεμιναρίου) |
Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα Διαδικτύου: 'Εννοιες, Επιλογή και Εφαρμογή με το περιβάλλον Moodle. |
|
|
- Βασικές έννοιες και χαρακτηριστικά των περιβαλλόντων υποστήριξης της εκπαίδευσης στο Διαδίκτυο.
- Προτάσεις ενσωμάτωσης εργαλείων σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Διαδικτύου για την υποστήριξη διαφορετικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων.
- Διαδικασία επιλογής και σχεδιασμού ενός περιβάλλοντος για την υποστήριξη της εκπαίδευσης στο Διαδίκτυο.
- Δημιουργία e-Μαθήματος με χρήση του Moodle.
|
|
Οι συμμετέχοντες, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση:
- να γνωρίζουν την έννοια ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος Διαδικτύου
- να επιλέγουν ένα περιβάλλον μάθησης ανάλογα με την παιδαγωγική προσέγγιση που σκοπεύουν να εφαρμόσουν
- να αξιοποιούν το σύστημα Moodle στις εκπαιδευτικές τους δραστηριότητες.
|
|
Βασικές έννοιες και χαρακτηριστικά των περιβαλλόντων υποστήριξης της εκπαίδευσης στο Διαδίκτυο:
- Ιδιαιτερότητες των εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Διαδικτύου
- Χρήση εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Διαδικτύου για την υποστήριξη τηλε-εκπαίδευσης και παραδοσιακής εκπαίδευσης
Χρήση, Επιλογή, Σχεδιασμός εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Διαδικτύου.
- Ενσωμάτωση ετερογενών τεχνολογιών σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Διαδικτύου για την υποστήριξη διαφορετικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων
- Διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Διαδικτύου
- Πλαίσιο σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Διαδικτύου
Δημιουργία e-Μαθήματος στο Moodle
- Παρουσίαση της Πλατφόρμας Moodle: περιβάλλον εργασίας, δυνατότητες, ρόλοι
- Διαχείριση του Moodle: προσωπικές ρυθμίσεις, ρυθμίσεις του μαθήματος
- Εισαγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού: δημιουργία e-μαθήματος με την εισαγωγή εκπαιδευτικού υλικού σε διάφορες μορφές (κείμενα, παρουσιάσεις, τεστ)
- Πρακτική Άσκηση
|
|
[Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα] |
|
|