Αρχική Σελίδα
 Ταυτότητα
  Υπηρεσίες
 Ανακοινώσεις
  Σεμινάρια
  Υποστήριξη
   



Κωδικός:
Συνθ/κό:

Ξεχάσατε το συνθηματικό;

Είστε νέος χρήστης; Κάντε εγγραφή εδώ.
Ανάλυση Θεματικής Ενότητας (και αντίστοιχου Σεμιναρίου)

Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα Διαδικτύου: 'Εννοιες, Επιλογή και Εφαρμογή με το περιβάλλον Moodle.
 
  • Βασικές έννοιες και χαρακτηριστικά των περιβαλλόντων υποστήριξης της εκπαίδευσης στο Διαδίκτυο.
  • Προτάσεις ενσωμάτωσης εργαλείων σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Διαδικτύου για την υποστήριξη διαφορετικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων.
  • Διαδικασία επιλογής και σχεδιασμού ενός περιβάλλοντος για την υποστήριξη της εκπαίδευσης στο Διαδίκτυο.
  • Δημιουργία e-Μαθήματος με χρήση του Moodle.
Οι συμμετέχοντες, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση:
  • να γνωρίζουν την έννοια ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος Διαδικτύου
  • να επιλέγουν ένα περιβάλλον μάθησης ανάλογα με την παιδαγωγική προσέγγιση που σκοπεύουν να εφαρμόσουν
  • να αξιοποιούν το σύστημα Moodle στις εκπαιδευτικές τους δραστηριότητες.

Βασικές έννοιες και χαρακτηριστικά των περιβαλλόντων υποστήριξης της εκπαίδευσης στο Διαδίκτυο:

  • Ιδιαιτερότητες των εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Διαδικτύου
  • Χρήση εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Διαδικτύου για την υποστήριξη τηλε-εκπαίδευσης και παραδοσιακής εκπαίδευσης

Χρήση, Επιλογή, Σχεδιασμός εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Διαδικτύου.

  • Ενσωμάτωση ετερογενών τεχνολογιών σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Διαδικτύου για την υποστήριξη διαφορετικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων
  • Διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Διαδικτύου
  • Πλαίσιο σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Διαδικτύου

Δημιουργία e-Μαθήματος στο Moodle

  • Παρουσίαση της Πλατφόρμας Moodle: περιβάλλον εργασίας, δυνατότητες, ρόλοι
  • Διαχείριση του Moodle: προσωπικές ρυθμίσεις, ρυθμίσεις του μαθήματος
  • Εισαγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού: δημιουργία e-μαθήματος με την εισαγωγή εκπαιδευτικού υλικού σε διάφορες μορφές (κείμενα, παρουσιάσεις, τεστ)
  • Πρακτική Άσκηση
 
[Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα]

 

 
  © LPIS