Αρχικά θα παρουσιαστούν, εν συντομία, μια σειρά από γενικά θέματα που άπτονται της παραδοσιακής αξιολόγησης όπως: τύπος και μέτρο αξιολόγησης, ορισμός διδακτικών στόχων και μέτρηση επίτευξής τους, ψυχομετρικές κλίμακες, τύποι ερωτήσεων αξιολόγησης, βαθμολόγηση. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν αρχές και τεχνικές για την δημιουργία, διενέργεια, και βαθμολόγηση ηλεκτρονικών αξιολογήσεων. Τέλος θα οι συμμετέχοντες θα εφαρμόσουν τα προηγούμενα στο περιβάλλον ηλεκτρονικής αξιολόγησης της πλατφόρμας BlackBoard.
Γενικά θέματα αξιολόγησης Τύποι αξιολόγησης (formative, summative κλπ), Αξιοπιστία και εγκυρότητα της αξιολόγησης (validity-reliability), Μέτρο κρίσεως της αξιολόγησης (referencing), Διδακτικοί στόχοι και μέτρησή τους (instructional objectives)
Ηλεκτρονική αξιολόγηση – Computer Assisted Assessment (CAA) Χαρακτηριστικά – πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα, Τύποι ερωτήσεων, χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα, Ανάδραση και βαθμολόγηση, Δημιουργία της ηλεκτρονικής αξιολόγησης, Ανάλυση και βελτίωση των ερωτήσεων, δυσκολία και διακριτική ικανότητα ερωτήσεων
Η χρήση της πλατφόρμας BlackBoard Το περιβάλλον BlackBoard και η ηλεκτρονική αξιολόγηση, Δημιουργία ερωτήσεων και βάσεων ερωτήσεων, Δημιουργία και διενέργεια αξιολογήσεων, Βαθμολόγηση, ανάλυση και παρουσίαση αποτελεσμάτων
Παρεμφερή ζητήματα Αξιολόγηση της αξιολόγησης, Θέματα δεοντολογίας στην ηλεκτρονική αξιολόγηση, Αξιοπιστία και ασφάλεια του συστήματος, Τεχνικός εξοπλισμός, υποστήριξη και υποδομές |