Ενσωμάτωση της Τεχνολογίας στην Διδακτική Πρακτική |
|
|
Το σεμινάριο απευθύνεται σε διδάσκοντες του Α.Π.Θ. που έχουν (ή ξεκινούν να αποκτήσουν) εμπειρία στην χρήση της τεχνολογίας (και ειδικότερα του περιβάλλοντος Blackboard) για υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους δραστηριοτήτων και επιθυμούν να εμβαθύνουν σε εκπαιδευτικές πρακτικές και προβληματισμούς για την αξιοποίηση των εργαλείων αυτών. Έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη γόνιμου διαλόγου μεταξύ των συμμετεχόντων αντλώντας από τους δικούς τους προβληματισμούς αλλά και στην διαμόρφωση συγκεκριμένων προτάσεων για την πρακτική ενσωμάτωση των διαθέσιμων τεχνολογιών στην καθημερινή διδασκαλία.
Στο σεμινάριο θα παρουσιαστεί η εμπειρία από τη χρήση του Blackboard στα μαθήματα του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του Τμήματος Πληροφορικής και θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: «Ανέβασμα» (uploading) εκπαιδευτικού υλικού, αξιοποίηση ασύγχρονων & σύγχρονων υπηρεσιών επικοινωνίας (discussion board & virtual collaboration), διαμορφωτική αξιολόγηση εκπαιδευόμενων. Ακόμη θα παρουσιαστεί η σχεδίαση υβριδικών μορφών οργάνωσης της εκπαίδευσης, κάτι που αποτελεί μια σημαντική σύγχρονη τάση για την αξιοποίηση της τεχνολογίας στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Διάρκεια Σεμιναρίου: 1x3ωρο μάθημα |
|
Στόχος του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν ζητήματα ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στη καθημερινή διδακτική πρακτική. Έμφαση θα δοθεί στην ουσιαστικότερη εκπαιδευτική αξιοποίηση του περιβάλλοντος Blackboard. |
|
Για καλύτερη παρακολούθηση αυτού του σεμιναρίου καλό θα είναι να έχετε ευχέρια στο Blackboard (υπάρχει σχετικό σεμινάριο).
- «Ανέβασμα» (uploading) εκπαιδευτικού υλικού στο Blackboard.
- Αξιοποίηση ασύγχρονων & σύγχρονων υπηρεσιών επικοινωνίας (discussion board & virtual collaboration) (απόψεις φοιτητών).
- Διαμορφωτική αξιολόγηση (απόψεις φοιτητών).
- Υβριδική οργάνωση της εκπαίδευσης: τι είναι / γιατί ενδιαφέρει / πώς οργανώνεται.
Μεθοδολογία
- Διάλεξη με παρουσίαση Powerpoint.
- Παρουσίαση στο περιβάλλον Blackboard.
- Συζήτηση & αναστοχασμός.
- Παρουσίαση εμπειρίας & υποστηρικτικού υλικού άλλων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων διεθνώς.
|
|
[Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα] |